2 Ekim 2007 Salı

RAMAZAN FAALİYETLERİ...

Ramazan ayının sonlarına yaklaştığımız bugünlerde iftar davetlerimden bahsetmek istedim...Bu sene işlerimizin yoğunluğundan dolayı çok arzu etmeme rağmen arkadaşlarımızı değil sadece ailelerimizi misafir edebildik...





Annelerimiz ve babalarımızın misafir olduğu iftara ait menüde ;


Tarhana Çorbası ,


Saray Usulu Biftek Sarması ,


Kremalı Patates ,


Pilav ,


Patlıcan Herse ( Közlenmiş Patlıcan ) ,


Gavurdağ Salatası ,


Profiterol ,







Ağbim ve ablamların ( eşimin ) misafir olduğu iftara ait menüde ;


Tarhana Çorbası ,


Milföy Kasesinde Dana Et Sote ,


Taze Soğanlı Piliç Sote ,


Peynirli Patates ,


Pilav ,


Gavurdağ Salatası ,


Armutlu Milföy Tatlısı bulunuyordu...


Önemli olan sevdiklerimiz ve değer verdiklerimiz ile güzel zaman geçirmekti...Büyüklerimizin misafir olduğu akşam zaman bol sohbetli geçerken , yeğenlerimizin ( buarada ağbimin bir oğlu , ablamın ise bir kızı var ) olduğu akşam ise onları izlemek ve fotograflarını çekmek ile geçti...


Blog sahibi olacağımı bilseydim , o güzel yemeklerin fotograflarını çekerdim...Zannedersem içime biraz doğmuş masanın fotografını çekmiştim...Fakat bilgisayara aktarmadım , şimdilik acemiyim , bir blog sahibinin donanımlarına en yakın zamanda sahip olacağım....Bu donanımlar nedir?Şartlar ne olursa olsun fotograf makinan tıpkı bir organınmış gibi yanında taşınacak ve yine içinde bulunduğun durumun elverişli olup olması düşünülmeden zira çok anlamlı ve güzel kareler sırf sen çekiniyorsun diye kaçabilir power düğmesine basılacak...Görüşmek üzere...

7 yorum:

pembiş dedi ki...

ne güzel ailalerle yemek .ben antalyadayım ve burda akrabalarımız yok.o yüzdende yemekler biraz buruk ama olsun eş dost yetiyor.tabii birde muratın ailesi var unutuyodum bak.resimlerinide bekliyorum merakla

öptümm

bugunovnia dedi ki...

Gurbette iken bir dostun , arkadaşın yeri geldiğinde akrabadan daha can olduğu söyleniyor....Aile ve akrabalarından uzaktasın fakat yalnız değilsin...Şanslısın...En yakın zamanda fotograflarımı yayınlayacağım...

kakaolusevgi dedi ki...

Fotoğraf konusunda haklısın tatlım,eğer fotoğraf çekmeyi çok seviyorsan zaten bir blogger olmuşsundur :))Güzel fotoğraflar bekliyorum senden de.
Sevdiklerinle gzüel geçen yemekler gibisi var mI?Daim olsun inşaallah.

anemon dedi ki...

aramıza hos geldin
blog sahibi olnuca foto cekme merkı dahada fazlalasıyor oğlum bile anne yer artık diyor her syin resmini cekiyorsun ki coğunuda koymuyorum yuh demesinler diye yine uğrucam banada beklerim

bugunovnia dedi ki...

Hoşbulduk...Fotograf çekmesine çekeceğim de bütün gün işte olunca , neyin fotograflarını çekebilirim diye düşünüyorum...Bulacağız artık...Ben de sana az önce uğramıştım....

bugunovnia dedi ki...

Hoşbulduk...Fotograf çekmesine çekeceğim de bütün gün işte olunca , neyin fotograflarını çekebilirim diye düşünüyorum...Bulacağız artık...Ben de sana az önce uğramıştım....

kakaolusevgi dedi ki...

AAAA,TTALIM ÖLE DEME,BEN DE İŞTEYİMN BÜTÜNGÜN AMA,AKŞAMA ÇIKYOR,HAFTA SONU ÇIKYOR,İLERDE KESİN BULURSUN,YETMEZ BİLE :)))