16 Ekim 2007 Salı

BAYRAM FOTOGRAFLARI....

Eşim , ben , annem ( eşimin ) , babam ( eşimin ) , ablam ( eşimin ) ve yeğenimiz / 1. Gün / Annemlerdeyiz.....






Eşim , ben , babam , annem , yeğenim , yengem ve ağbim / 1. Gün / Annemlerdeyiz....




Ben , annem ve ağbimin eşi .....( Yenge kelimesini pek sevmiyorum , bana soğuk bir tanım gibi geliyor ) / 1. Gün / Annemlerdeyiz....




Ağbim , babam , eşim ve yeğenimiz / 1. Gün / Annemlerdeyiz....





Büyük teyzemn damatı , oğlu , ağbim , küçük teyzemin oğlu , dayımın oğlu , büyük teyzemin oğlu , eşim ve dayımın küçük torunu / 2. Günün Akşamı / Büyük Teyzemlerdeyiz....( Dayımlarda yemeğimizi yedikten sonra hep birlikte büyük teyzemlere çay içmeye gittik...)






Eşim ve Ben / 2. Günün Akşamı / Büyük Teyzemlerdeyiz....






Ben ve Annem / 1. Günün Akşamı /Annemlerdeyiz.....( İlk günün yorgunluğu nedeniyle giyilen çok rahat anne pijaması )




























11 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

Canım ne hoş kalabalık ve sevdiklerinizle,Allah nice bayramlar göstersin.Ayrıca annenle pijamalı pozunu çok beğendim,çok tatlı çıkmışsınız :)))Çok samimi

bugunovnia dedi ki...

Sağol Canım...
İlk gün az gezmemize rağmen oldukça yoruldum....Üzerime rahat şeyler giymek istedim...Annemlerde de kıyafetlerim var....Fakat nedense anneme hediye gelen ve bir kez giydiği ama yine de kokusunun sindiği pijamayı giymek istedim...Üzerinde tüm renkler vardı...Hatta eşim baharı yolda giderken geri getirdin diye takıldı....Allah hepimize içimize sinen , huzurlu bayramlar görmeyi nasip etsin.....

bugunovnia dedi ki...

Sağol Canım...
İlk gün az gezmemize rağmen oldukça yoruldum....Üzerime rahat şeyler giymek istedim...Annemlerde de kıyafetlerim var....Fakat nedense anneme hediye gelen ve bir kez giydiği ama yine de kokusunun sindiği pijamayı giymek istedim...Üzerinde tüm renkler vardı...Hatta eşim baharı yolda giderken geri getirdin diye takıldı....Allah hepimize içimize sinen , huzurlu bayramlar görmeyi nasip etsin.....

pembiş dedi ki...

ne güzel ailenle dolu dolu bir bayram eçirmişsin.allah ayırmasın inşallah

kakaolusevgi dedi ki...

Evet tatlım,en iyisini yapmışsın o anne kokulu pijamayı giymekle.Ben de bayılırım,annemlerdeyken,birşeyler giymeye :)))

berfin dedi ki...

canım siten hayırlı olsun.sevdiklerimle nice bayramlara..

Unknown dedi ki...

çerkezim ne hoş büyük bir aile allah ayırmasın ama ben yüzünü daha da merak ettim canım görüşürüz...

anemon dedi ki...

ne güzel ya kalablık bir ailene eğlenceli ne hos bir görüntü o giyilen anne pişamalrınınn rahatlığıda sık saten pijamalarda bile yok

bugunovnia dedi ki...

Berfinciğim...
Ziyaretin için teşekkürler....

bugunovnia dedi ki...

Elçinciğim...
İyi dileklerin için teşekkür ederim....Bir süre daha fotograflarımı bu şekilde yayınlamayı düşünüyorum...Belki ileide fikrim değişir...Görüşürüz...

bugunovnia dedi ki...

Ne güzel söylemişsin....Sağol civcivciğim...