2 Ekim 2007 Salı

MERHABALAR.....




Evimin bir tanecik kızı olarak saltanatımı sürdürürken hayatımın aşkı ile karşılaşıp evlenmemiz yemek pişirme problemimi ortaya çıkardı...Bu problemi portakalağacı , pembelinin mutfağı' nı sessiz ama yakından takip ederek iki yıl içersinde çözdüm...Ardından zilsizzarife , böğürtlengöz , aşkböcüğümveben , kakaolusevgi , topluiğne ile tanıştım...Tanıştım derken takip etmeye başladım...Ne güzel olduğum yerden sessiz sedasız sizleri takip ediyorken bloglar birer ikişer şifreli olmaya başladı...Davetiye almak için e-mail göndermeme rağmen herhangi bir cevap gelmeyince benim blog oluşturma zamanımın geldiğini anladım...


Yoğun bir iş temposunda çalışıyorum , ev işleri , aileler derken umarım istediğim zamanı bloguma ayırırım...Görüşmek üzere....

11 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM MERHABA,BEN GELDİİİİİM.
BLOGUNA VAKİT AYIRIRSIN AYIRIRSIN DA,GÖR BAK AYRILAMAZSIN TUTKU BİLE OLUR.
YENİ Mİ EVLİSİN?YOKSA SEN DE BENİM GİBİ 2 SENELİK Mİ EVLİSİN?

bugunovnia dedi ki...

EVET...SENİN GİBİ 2 SENELİK EVLİYİM...BU SORUYU SORDUKLARINDA EVET YENİ EVLİYİM..HEM DE ÇOK YENİ DİYORUM...CEVABIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...BAŞLANGIÇ İÇİN ÇOK GÜZEL BİR DESTEK OLDU...SAĞOL.....

bugunovnia dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yasemin/Beril dedi ki...

sevgili Bugunovnia,

Blogun hayırlı olsun. İlk işim şimdi seni bloglarıma eklemek olacak.

pembiş dedi ki...

merhaba aramıza hoşgeldin.valla bloga vakit ayaırmamak gibi bi şey olacağını sanmıyorum çünkü kakaolununda dediği gibi bu artık tutku.gece yaraken düşünüyorum acaba kızlar neler yazdı.yorumlarımda neler var diye.
güzel paylaşımlarda bulunmamaız dileklerimle.

banada gel.(seni ekledim.)

bugunovnia dedi ki...

Hoşbulduk....Bu sıcak ve içten karşılama için herkese teşekkür ederim...

kakaolusevgi dedi ki...

Ne demek tatlım,her zaman gelirim ben :))bencede çok yehni evliyiz yaaa :)))

Yasemin/Beril dedi ki...

Bugün benimde 9.evlilik yıldönümüm.ben eskidim kızlar valla aranızda.

bugunovnia dedi ki...

Allah bize de nice 9 seneleri görmeyi nasip etsin...Ne güzel....

Adsız dedi ki...

slmlar h.g diyorum :) sevgiler

bugunovnia dedi ki...

Sana da merhaba azimli....Görüşmek üzere....