8 Ekim 2007 Pazartesi

Dün haftasonu yapabildiklerim ve yapamadıklarım ile ilgili yazacaktım fakat sadece kandil yazımı hazırlayıp yayınlayabildim...Geçikmişte olsa işte haftasonum;



Cuma akşamı annemlere ( eşimin ) dayımlar ( eşimin ) iftara davetli idi...Doğal olarakta ben , ablam , eniştem ve yeğenimiz ( daha henüz kendilerine kısa isimler bulamadım ) olarak ablamlar da sofrada yerimizi almıştık...Aşkımın o akşam uzun süren bir toplantısı olduğundan yemeğe yetişemedi , çay servisini de ucundan yakaladı....Annem iftar için birbirinden lezzetli yemekler yapmış nede olsa yılların tecrübesi değil mi?Yemek dahil olmak üzere o akşam ki tüm servisler evin gelini/kızı olarak bana aitti....Büyük bir zevkle kahve , çay , tatlı ve meyva servislerini yaptım...Nede olsa çerkez kızıyım....O akşam epey bir geç saatte eve gittik...





Bir de Cumartesi günü çalıştım...Durun durun hemen benim için üzülmeyin :)))Öğlene kadar çalıştık...Gerçi elde olayan nedenlerden dolayı öğle saatini biraz geçti....Cumartesi günü firmadan eve geldiğim gibi kendimi yarım kalan temizliğimin içinde buldum...İşim oldukça stresli gerçi stressiz bir meslek / iş var mı?İş stresi , zihin bulanıklığı ve yorgunluğundan kaynaklanan asabiyetimi , aslında cadılığımı evim ile ilgilenerek , temizlik yaparak azaltıyorum...Cuma akşamı , aşkım yolda gelirken telefon ederek cumartesi günü için bir planımız olup olmadığını sordu...Telefonda da diyemiyorum ki " Canım , ben yarın çalışacağım..." , ben lafı ağzımda gevelerken eşim yarın kendisinin çalışması gerektiğini söyledi....Hem rahatladım....Rahatladım ; nedense eşimi evde yalnız bırakmaktan hoşlanmıyorum...Hem üzüldüm....Üzüldüm ; kendisi bu aralar oldukça yoğun...İş , eğitimler derken birbirimizi çok az görmeye başladık....Konu nerden nereye gelmiş....Hiç farkında değilim :))))Eşim gelinceye kadar temizlik olayı kolaylanmıştı , tam mutfağa girip iftar için birşeyler hazırlayacaktım....Annem eşimi arayıp benim haftasonu da çalışıp yorulacağımı ve bu yorgunluk üzerine iftarlık birşeyler hazırlamakla uğraşmamam için bizi iftara çağırdı...Cumartesi akşamı da annemlerde idik....Ama bu seferki misafirliğimiz kısa sürdü...Yemekten sonra hemen eve gönderildik :))



Pazar günü yardımcı teyzem geldi...Uzun zamandır görüşemiyorduk....Kalan işleri de kendisi hallettikten sonra ; misler gibi kokan , pırıl pırıldayan bir evimiz oldu....Pazar akşamı eşim , ben , annem ( kendi ) , babam , ağbim , eşi ve yeğenimiz Mudanya' ya iftara gittik...Mudanya'ya giderken yol üstündeki marketten hediyelik bayram çikolatalarımızı alıp , cici cici ambalajlattırıp , arabamızın bagajına yerleştirdikten sonra yola devam ettik....İki kişi olmalarına rağmen ambalajlama işi epey sürdü...Her iki taraftandan kalabalık bir aileye sahip olunca....Ezan biz otelin kapısında iken okundu...Annemler ve ağbimler çoktan gelmişler ve masaya oturmuşlardı....Canım yeğenim kalabalıktan pek hoşlanmıyor , sıkıldı , ağladı , otelin bahçesine çıktığımızda denizi gördüğünde ise tüm neşesi yerine geldi...Koşturdu , tamam tamam koşturduk.....Abidik kubidik konuştu , tamam tamam konuştuk....Yorulduğunda ise kendini yere bırakıverdi , durun durun ben değil...Özlemiştim ...Bir haftadır görmüyordum...Öptüm , öptüm....Hala deyişi hala kulaklarımda....Saat 21:00 gibi oradan ayrıldık....Dönüşte aşkım ile konuşurken farkettik ki biz kendimize bayramlık almamışız....Zaten dönüş yolumuzun üzerinde olan Korumax'a gidip bayramlıklarımızı aldık...Park Bravo'dan aldığım trikonun içine , 196 adet mağazanın bulunduğu alışverişmerkezinde giyilebilecek dantelli bir badi , bir de eşime gömlek bulamadık...Ama alışverişin tamamını yaptık...Bu arada Korumax'taki tüm magazalar bayram nedeniyle saat 23:30 kadar açık...Duyurulur.....Eve geldiğimizde eşimin iki sezondur takip ettiği dizinin sona yakın kısmını meyva sularımızı içerek izledik....Ama oda ne ; ramazan boyunca en erken yattığımız gece sahura kalkamadık...Annem defalarca telefonumuzu çaldırmasına rağmen , eşim uyandığımız anlamına gelen geri aramayı yapıp tekrar uyumuşuz...Ezan okunurken uyandık....Tabi dün kandil olduğu için orucumuzu akşam yediğimiz ile tuttuk...Çok fazla etkilenmedim , Allah yardım etti...



Pazartesi iş çıkışı Özdilek'e giderek bulamadığımız gömlek ve badiyi alarak bayram alışverişini bitirdim...Minibüsten inip metro durağına doğru koşar adımlarla ilerliyordum ki eşim arayıp , iftar için ablamlarla birlikte Eker Çiftliğine gideceğimizi söyledi...Oley hemde ikinciye oley....Çok yorulmuştum....İftarımızı yaptık , bahçesinde çayımızı içtik , hava çok güzeldi... Kandil olması sebebiyle biraz erken kalktık , gelirken annemleri ( eşimin ) camiye bıraktık , evimize geldik , aşkım kıyafetini değiştirerek camiye gitti...Geldiğinde ise annem , babam , ağbim ve diğer büyüklerimizi telefon ile arayarak kandillerini kutladık ....Huzur dolu bir gece idi.....



Yaptıklarım bu kadardı...Ya yapamadıklarım daha doğrusu yapamadığım; kuaföre gidip bakım , kesim yaptıracaktım...Olmadı ....Zaman kalmadı...Şimdi de bayrama bu kadar yakın saçlarımı kestirmek istemiyorum...Şimdi malum kuaförler ana baba günü gibi...Bu kalabalığın içersinde aceleye gelmesini istemiyorum , Aslında yıllardır gittiğim kuaför...Mezuniyet balom , mezuniyet günüm , nişanım , kına gecem , düğünüm gibi çok çok özel günlerde saçımı ve makyajımı , birçok eş dost , akraba düğünlerinde fönümü , kendisine teslim ettiğim yer...Tanışıklığımız çok uzun ama yinede bayram sonrası kestirebilirim gibi geliyor....Şimdilik bu kadar.....Görüşmek üzere.....

4 yorum:

pembiş dedi ki...

geçmiş bayramın mübarek olsun .canım nerelerdesin.hadi sende yaz bi şeyler mreklandırma beni

kakaolusevgi dedi ki...

canım ne gzüel günler geçirmişsiniz.Eker bizim eve çok yakın :)) Belkide bizde oradan geçiyorduk ,siz oradayken.Aynen kuaförüm benimde her özel günümü bilen.İnsan birkere inandı ve güvendi mi değiştiremiyor :))

bugunovnia dedi ki...

Kakaolum , blogunu şifreli yapmışsın....Ne yapacağız şimdi....

kakaolusevgi dedi ki...

TATLIM PAYLAŞIMLARDA BULUNMAK İSTERSEN BENLE emozt29@gmail.com adresime mailini gönder,ben sana davetiye gönderirim.