19 Ekim 2007 Cuma









Bayram sonrası ziyaretlerimiz devam edecekti...:))) Gülüyorum...Gerçi eşim ile bunu planlarken gerçekleşmeyeceğini biliyordum...Çünkü bayram sonrası üzerinde çalıştığımız projelerin en sıkıntılı dönemleri başlıyordu...Numune sunumu...Allahım ne büyük azaptır...Şimdi sizleri teknik konular ile rahatsız etmeyeyim...

Pazartesi ve Salı akşamı evde eşimle başbaşa zaman geçirdik...Yemekten sonra karşılıklı türk kahvelerimizi içtik....Aşkım kitap okurken ben de Pazar günükadığım çamaşırları ütüleyip yerleştirdim....Daha sonra çekirdek çıtlattık...Çok özlemişiz....DVD stoğumuz tükendiği için evde film keyfi yapamadık....Haftasonu bu konu üzerinde çalışmalıyız....Firmada numuneler ile uğraşırken epey yorulmuşum , eve gelirken erkenden yatacağım hiçbirşey yapmayacağım diye kendikendime konuşmuştum....:)))

Çarşamba akşamı eşimin ailesi ile birlikte idik...Eşimin babası emekli milli takım antrenörü ve şuan branşı ile ilgili teknik bir kitap yazıyor....Eşim de eski bir milli sporcu olarak babama yardım ediyor....Babamın çizdiği teknik duruş , hareketlerini gösteren resimler taranarak bilgisayara aktarıldı ve ıklamaları yazıldı...Ben de annem ile birlikte çay ve dizi keyfi yaptım....Eşim ile birlikte pek televizyon seyretmeyiz , takip ettiğimiz birkaç programın dışında....CD , DVD dediğinizde ise akan sular duruyor bizim için....Bir gecede iki film izlediğimiz zamanlar çok oldu....

Perşembe akşamı ise eşim doktora tezi ile ilgili yabancı makaleleri okurken ben de salonumuzda ufak tefek dekorasyon değişiklikleri yaptım ve gümüşleri parlattım....Sonra da ikimizde yorulmuş olacağız ki geç yatma alışkanlığımız ve geleneğimize aykırı davranıp bizim için erken olacak 23:30 gibi yattık....Herkese keyifli haftasonları diliyorum.....Görüşürüz....

6 yorum:

pembiş dedi ki...

be geldimmm.ne güzel günler geçiriyorsunuz.bende çekirdek yemeyi özledim ama maleseff sivilceler yüzünden 3 senedir falan yemiyorum.bu arada solunun çok güzel.benimde favorim beyaz.sanırım benimkiler biraz daha klasik olacak.zaten mobilya almaya önceden kendim bi gidicem sonradan muratı götürcem.yoksa o hemen ilk gördüğünü alıyor.
neyse canım öptüm

anemon dedi ki...

senin este futbolcuymuş benimkide öyle senlerce oynadı milli değildi ama kaynım milli takıma kadar giiti iyi hafta sonraı sanada

berfin dedi ki...

valla bizde çekirdek yemeye bayılıyoruz.bir akşamda yarım kilo yemişliğimiz var:)ayrıca merak etme biz çalışan bayanlar iş yerinde akşamın hayalini kurarken eve gittiğimizde bu hayalden eser kalmıyor:)iyi hafta sonları

bugunovnia dedi ki...

Merhaba denizciğim...
Erkekler genellikle alışveriş yaparken gezmeyi çok sevmezler...Çeyiz zamanı ben internetten araştırma yapıp beğendiklerimi eşime gösteriyordum...Sonra da gidip alıyorduk...:)))
Selam civcivciğim...
Eşimin futbolcusu olması ne kelime kendisi milli maçları bile pek nadir izler...Uzun yılar yaptığı spor eskrim....
Berfinciğim...
Evet nedense evin işi , işin işi hep kendimizden önce geliyor...

kakaolusevgi dedi ki...

Canım aynen biz de film izlemeyi çok seviyoruz,tv den daha eğlenceli ve eğitici..
Koltukların çok şekr,güle güle oturun canım.Gümüşleri nasıl parlattın?ben marketten gümüş parlatıcısı aldım,deneyeceğim bakalım.

bugunovnia dedi ki...

Sağol Canım...
Ben de Tekzen'den aldığım parlatıcıyı kullanıyorum...Sünger yardımıyla gümüşe sürüp , sararmış bölgeyi yada tamamını siliyorum...Soğuk suyla durulayıp , hav bırakmayacak bir bez ile de kuruluyorum....Kolay gelsin canım....