29 Kasım 2007 Perşembe

İşte Geldim Burdayım....

Merhabalar...
Bugunovnia geldiii....Nerelerdeydim?Buradaydım....Sizlerin yazılarını okudum fakat yorum yazmadım , yazamadım yada yazmak istemedim...Tam olarak bilmiyorum.....Son yazımın üzerinden birkaç gün geçti ve haftasonu sabahın erken saatlerinde telefonuma gelen mesajı ben turkcelle ait malum reklam yada bilgilendirme mesajı olarak tahmin ederken telefonun yanına gitmeye tenezzül etmemiştim ki eşimin telefonuna da gelen mesaj sonrası üniversiteden arkadaşımın iki ay önce dünyaya gelen bebeğinin vefatını öğrendik....Allahım o ne şaşkınlık o ne garip bir duygu idi....Daha iki hafta önce bebeği görmeye gitmiş , bebeği kucağıma alamamıştım ve biraz daha büyüsün o zaman kucağımıza alır severiz demiştim içimden....Çok üzüldüm , üzgün oluşum belki de çok istememe rağmen henüz küçük olduğu için kucağıma alıp sevmeyi ertelememdi....Ben henüz anne değilim bir annenin evlat sevgisini ancak yeğen sevgisi olarak tadıyorum şimdilik ve düşünüyorum da......İnsan hayatta hiçbirşeyi ertelememeli , o an içinden ne geliyorsa tabiî ki otokontrol olayını da unutmadan yapmalı.....Acaba hayatımda başka neleri ertelemiştim , yada erteliyordum...İlkokul ve ortaokul yıllarında tüm ödevlerimi Cuma akşamından bitirmek gibi bir alışkanlığım vardı , ben ödevlerimi yaparken o akşam yayınlanan “Mavi Ay” dizisini pek nadir izlerdim...Arkadaşlarım okulda dizi ile ilgili konuşurken pek çok şeyi anlamazdım....Şimdi çok fazla önemi olmadığını düşünüyorum ama o yıllarda diğer arkadaşlarımın sohbetlerine katılamamak beni üzmüştü....İş hayatımda ise ilk altı sene her cumartesi işe kendi imkanlarım ile gelir çalışır ve yine ya kendi imkanlarım ile yada firmanın imkanları ile eve giderdim...Annem ile haftasonuna ait planlarımız hep ertelenirdi...”Anneciğim...Benim işim bugün uzun sürmez biriki şeye bakıp geleceğim....Sen hazırlan....xxx saatte xxx yerde buluşalım....Sözkonusu saat gelir annemi ararım...İşimin bitmediğini söyler ve anneciğim haftaya erteleyelim mi?”Şimdilik hatırladıklarım bunlar yada daha önemli olan ve ertelemiş olduğum için pişman olduğum şeyleri henüz yazabilecek cesareti kendimde bulamıyorumdur..... :))
Hayat her şeye rağmen devam ediyordu....Cenaze sonrası eve gelip yattım ve uyudum...Yorgunluktan değildi benim uyumam düşünmemek içindi....Ertesi gün biraz rahatsızlandım , midem ağrıdı tüm bir hafta boyunca.....
Sizlerin moralini daha fazla bozmayayım.....Yazmadığım günlerde ( yazarmış gibi hissettim kendimi şimdi ) eşim ile birlikte sinema günlerimize başladık fakat henüz eski hızına erişemedik...”Yaşamın Kıyısından” ve “Avukat” filmlerine gittik....Alışveriş yaptık....İnanır mısınız eşim kendisine bir şeyler alma isteği ile alışverişe gitmek istedi....Aşkım hep kendime bir şeyler bakmak/almak istiyorum diyerek alışveriş merkezine götürülür...Ve erkek giysileri satan mağazalarına da “ Bir bakalım Canım sadece...Belki değişik bir şeyler görürüz “ diyerek girilir ve hemen ilk görülen şeyler acele ile alınıp çıkılırdı...Bu sefer bu şekilde olmadı....Kahverengi ve krem rengi kadife pantolon , krem rengi süeter ve spor bot aldık....Ben bir tane daha pantolon ve kazak alması konusunda ısrar ettim ama isteğim kabul edilmedi...Sonra buna da şükür deyip ısrarımı sürdürmedim....Bu arada ben de boş durmadım tabiî ki....Kahverengi ve asker yeşili kadife pantolon , lacivert renginde sweat aldım...Aslında sweati eşim kendi zevkine göre seçip bana hediye aldı...:)Geçen haftasonu ise tüm kuzenler toplanıp ( dayı oğlu , eşi ve iki kızı , teyze kızı , eşi ve oğlu , teyze oğlu ve eşi , ağbim ve eşi , ben ve eşim ) İstanbul’daki kuzenimizi ziyarete gittik...Ama ne ziyaret...Ev halkı ile birlikte toplam onüç kişi oluyorduk....Küçük bir turist grubu gibiydik gittiğimiz heryerde.....Kuzenimin evi Kadıköy’deydi...Oraya vardığımızda saat 19:00 gibiydi...Bir şeyler yiyip dışarıya gezmeye çıktık...Ufak bir Kadıköy sahilinde dolaşıp , Bağdat Caddesine araba ile gittik...Niyetimiz gece Bursa’ya dönmek idi...Fakat evsahipleri Pazar günü için plan yapıp bizi bir yere göndermediler , tabii biz de dünden razıymışız kalmaya....Nostaljik bir gece oldu bizim için yer yataklarında yatıp gece geç saatlere kadar muhabbet ettik....Ertesi gün Miniatürk’e gittik...Fotolarını bir sonraki yazımda ekleyeceğim...Sonrada çok güzel bir boğaz turu yaptık tekne ile ve Eminönü’nde meşhur balık ekmek ziyafeti sonrası Bursa’ ya dönüş yoluna geçtik....Geçtiğimiz haftasonu ise cumartesi günü annem ve ağbimin eşi ile birlikte alışverişe çıktık....Altıparmak ve Zafer Plaza’yı gezdik....Anneler ile çıkılan her alışverişin bir güzelliği olduğundan bu alışverişinde güzelliği çanta idi...Evdeki çanta koleksiyonuna bir parça daha ilave edilmiş oldu....Alışveriş sonrası eve gelip eşim ile birlikte türk kahveli , çerezli , meyvalı , kitaplı ve eşimin dizisini seyrederek bir gece geçirdik....Pazar günü akşamı ise annemlere gittik ve hayamı sevdim...Canım annem bir sürü şeyler yapmıştı yine....Epey uzun bir yazı oldu sizlerin canı sıkılmadan sonlandırayım şimdilik.....

23 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

1-Foto istiyoz
2-Ama aynı yorumdan yapar mıyım bilmem
3-uzun ama sıkılmadım
4-Ama paragraf koyarsan daha iyi okuruz
5-Aynı yeri iki kere okudum da
6-Hoşgeldin
7-Oh bea
8-İyisin değil mi?
9-Bakma bana ona tamamlamaya çalışıyom
10-On!Kır mı zı don!

bugunovnia dedi ki...

Biyocuğum...
1.Bir sonraki yazımda fotolar olacak...
3.Teşekkür ederim...
4.Bir sonraki yazımda uygulayacağım...
5.Bir sonraki yazımda uygulayacağım....
6.Sağol...Hoşbulduk...Kazak resimlerinden bögh gelmişti değil mi!!!
7.Aynen...
8.Daha iyiyim...Güzel ve hoş vakit geçirince bazen arkadaşım aklıma geliyor ve kendimi kötü hissettiğim de oluyor....Zaman...En büyük ilaç....
9.Ben de....
10...aaaaa Biyo Par DON.....
Görüşürüz:))

Mutluveumutlu dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah annesine babasına sabır versin. Çok zor birşey...

Aldıklarınız güle güle kullanın.
Fotoları bende bekliyorum :)
Öpüyorum canım

renkler dedi ki...

Minicik bebeğe Allah rahmet eylesin. O şimdi melektir...

Hayatta o kadar çok şey erteliyoruz ki. Mesela görmek istediğim bir sürü ülke var. Kaç yıldır hadi, şıu olsun, evin taksidi bitsin, bu yıl onun yerine şunu yapalım demekten gidemiyoruz. Daha neler neler...

bugunovnia dedi ki...

Sağol Mutlucuğum....
Gerçekten kalbimiz birmiş....
Görüşürüz...

bugunovnia dedi ki...

Sağol Renklerciğim....
Yeni yerler görmeyi ertelemeyi işin içine hiç sokmadım zaten....Nereler var.....Nereler....

Adsız dedi ki...

selamlar

Öncelikle küçük melek için başınız saol diyorum , gerçekten üzücü.Bende anne değilim ama yeğen sevgisi ile sanki aynımış gibi geliyor ve biran kendimi o ailenin yerine koydum :((

Yoğun bir ist seyahati geçmiş sanırım :) en iyisi valla ertelemiceksin doyasıya yaşıyacaksın herşeyi.
Mavi ay konusu da demek sende onu sevenlerdendin :) sevgiler

not : mail adresim azimlice@gmail.com mutluda okudum da buyur gel ltfn :)

anemon dedi ki...

hosgelin bugünovyacığım
hiç gelmiyceksin sandım
bekek için ailesine sabır diliyorum
haytata her seyi erteliyoruz keşke demeke laım fakat denilyor işte murathan mungan bir slaytı vardı anı yasamak diye anı yaşayın çünki o ana bir daha gelmiiyecek diye
bizdede tam tersi eişme bir sey almaya diye cıkarız genelde ben alır gelirm
eminönü balık ekmek boğaz turu haa bak simdi canım çekti benimde istanbula gitme zamanın gelmiş arada gidip boğa havası doldurmak ciğerlerime cok iyi gel,yoır ban iyi ghafta sonları

berfin dedi ki...

öncelikle yahu özlettin kendini diyeceğim. nerelerdesin dememe gerek yok anlatmışsın hepsini ama merak etmedim dersem yalan olur.bebeğe çok üzüldüm allah anasına babasına sabır versin. Ertelediklerimize gelince ben son bir senedir herşeyi erteliyormuşum gibi hissediyorum. ama elimden bir şey gelmiyor çoğu zaman.ne kadar uğraşırsak uğraşalım birşeyleri erteleyerek yaşayacağımız kesin. Daha sık yaz ve özletme kendini.öptüm

kakaolusevgi dedi ki...

Canım ay nerelerdesin yaaaa?
heh şöleee,yazını okumaktan mutluluk duydum(her ne kadar başında üzülsem de :(( minik meleğin mekanı cennet,Allah anne babaına sabır versin) ve dersler de aldım kendine verdiğin öğütlerden.
İstanbulu çok özledim,foto koyman iyi olur,hasret gideririz.
Alışverişlerinizi de güle güle kullanın,çantanı da :))

bugunovnia dedi ki...

Azimliciğim...,
Hep iş/toplantı için gittiğim İstanbul'a gezmek için gitmek çok büyük keyif verdi....Bir de kuzenleim ile birlikte olmak işin diğer keyifli yanıydı....Davetiye için teşekkür ederim....

bugunovnia dedi ki...

Merhaba Civcivciğim ;
Balık ile aram uzun yılar iyi değildi...Eşimin annesinin hatırı sayılır bir balıkçı kızı olması nedeniyle tüm balık çeşitleri ile evlendikten sonra tanıştım ve yemeye başladım....Annem ve babam hala inanamazlar...Böyle olunca Eminönündeki balıkçıklardan balık yedikten sonran tekrar yememeğe başlamaktan çekindim biraz midemi zorlasada yedim..Sırf "ŞİMDİ İSTANBUL'DA OLMAK VARDI ANASINI SATAYIM...PUFUR PUFUR BİR VAPURUN YAN TARAFINDA KÖPRÜDE BALIK EKMEK YEMEK...." şarkı sözünü yaşamak istediğim için...Görüşürüz .....

bugunovnia dedi ki...

Berfinciğim Sağol....
Yazımda da dediğim gibi benim de ertelediğim ve önemli olan , kendime bile itiraf etmekte zorlandığım ama kolayca ertelediğim şeyler var.....Umarım günün birinde "KEŞKE" sözcüğünü kullanmak durumunda kalmayız....Buralardayım....

bugunovnia dedi ki...

Kakaolum dediğim gibi yorum yazmadım ama başta senin olmak üzere diğer blog arkadaşlarımın yazılarını yakından takip ettim....Bugün de makinamı evde bırakmışım...Fotoları yarın ekleyeceğim...Bir de bu haftasonu tavşanın şapkasından TRİLYE çıktı...Trilye fotolarını da ekleyeceğim....Görüşürüz....

pembiş dedi ki...

hoşgeldin arkadaşım.
bebeğe çok üzüldüm allah sabırlar versin ailesine.aldıklarınızıda güle güle kulanın inşallah
özletme kendini daha fazlaaaa

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allah annesine babasına sabırlar versin.:((

Eminönü'nde balık ekmek.. İstanbul'un keyifli taraflarından biri daha.:)

Adsız dedi ki...

slmlar canım benım bloga bakabılırmısın bı :)

bugunovnia dedi ki...

Pembeciğim...
Çok sağol....Cevabım epey bir gecikti...İşler bu aralar epey bir yoğun...Aynı zamanda eşimin annelerini hacıya gönderdik..Onun hazırlıkları da epey beni zorladı...

bugunovnia dedi ki...

Merhaba ....
Sağol ince fikirlim?
İnsanın morali yerinde olup sevdikleri de yanın da olunca tüm güzel yerler daha bir güzelleşip farklı anlam taşıyor....

YeMeK vAkTi dedi ki...

iyi bayramlar:)

yeşim dedi ki...

benim gibi tiyatro sezonunun açılmasına sevinen biri daha :)

çok sevindim ya

Adsız dedi ki...

canım cekılısını yapsana :)

antwerplikiz dedi ki...

slm bugunovni, oncelikle basiniz sagolsun cok uzuldum :( ben antwerplikiz yeni uyeyim sayfam www.antwerplikiz.blogspot.com aldiklarini gule gule giy, blog blog dolanip arkadas edinmeye calisiyorum :)